Küsimused-vastused

Siit lehelt leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teil peale küsimuste-vastustega tutvumist on jätkuvalt küsimusi meie toodete või teenuste kohta siis võtke julgelt ühendust meie klienditoega.

Palju maksab transport?
Transpordi maksumus oleneb eelkõige sellest missuguse transpordipartneri ja meetodi valite. Võimalik on tellida kaubad endale pakiautomaati või kulleriga koju / kontorisse. Lisades tooted ostukorvi saate teada võimalikud tarneviisid ja hinna.

Kas ma saan tellimuse kohta arve?
Jah, peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt e-mailile elektrooniline arve tellimuse andmetega.

Kiiresti mu kaup kohale jõuab?
Toodete tavapärane tarneaeg meie e-poes on 2-5 tööpäeva laosolevatele toodetele. Kiirtarne märgisega toodetele 0-2 tööpäeva.

Kui kaugel on minu tellimus?
Kui tarneaeg on möödunud või tunnete lihtsalt huvi tellimuse staatusest siis võtke meiega julgelt ühendust aadressil info@ohuniisutid.ee.

Kas kaup on teil kohapeal olemas ja kas saaks järgi tulla?
Kahjuks meie esinduses ei ole saadaval tooteid laotoodetena.

Kas müüdavatele toodetele kehtib garantii?
Jah, vastavalt seadusandlusele kehtib toodetele garantii 2 aastat.

Kuidas saan tellimust tühistada?
Kui soovite oma tellimust tühistada, võtke meiega ühendust e-maili teel aadressil info@ohuniisutid.ee ning kindlasti täpsustage oma tellimuse number.

Sooviksin tellitud toote tagastada?
Tagastamine on ohuniisutid.ee e-poes alati seadusega kooskõlastatud. E-poest tellitud kaubad saab klient tagastada 14 päeva jooksul. Selleks võtke ühendust meie klienditeenindusega.